onsdag 19 maj 2010

Även idag

Även idag hade jag en plan. När jag åkte från Pite hade jag bestämt att jag skulle byta om när jag kom hem, jogga ut till stranden, ligga där och läsa tills Johan slutade för att sedan jogga hem med honom.
Ju närmre Lule jag kom, desto fler problem kom jag på angående denna plan. Först och främst vill jag ha vatten med mig på stranden idag eftersom det är så himla varmt. Okej, jag kan springa med en vattenflaska i handen. Sedan kom jag på att jag måste få med mig boken också, jajja, det blir lite jobbigt, men jag får väl springa med vattenflaska i ena handen och Ipod och bok i den andra. Sen kom stötestenen. Jag måste ju ha med mig någon slags filt till stranden. Järnspikar.
Vill inte behöva välja mellan att springa och att njuta av solen. Man skulle kunna springa senare, men då blir det så jättesent eftersom jag inte pallar springa direkt efter middagen.

Jajja, vi får se hur det blir. Ut ska jag och det ska ske nu, för Johan slutar om en timme. Jag rapporterar hur det gick.

//Inga tunga kläder

Inga kommentarer: