måndag 31 maj 2010

Ny header

Så, vad tycks? Nya headern är på plats och min blogg är flickigare än någonsin.
Jag är inte helt såld på bilden, men jag gillar blommorna. Vi får helt enkelt se hur länge den stannar.

Helgen har varit underbar. Såg Eurovision hos Annika. Helt rätt låt vann för en gång skull. Vi har gått och nynnat på låten hela helgen. Jag tyckte det fanns riktigt många bra låtar med i finalen. Lite synd att Sverige inte var med, men å andra sidan är inte låten speciellt bra, så det är ju inte jättekonstigt att den inte gick vidare. Det hade varit jobbigare om hon hade gått vidare, men sen inte fått några poäng i finalen.

På söndagen hade jag och Lania fullt upp. Vi skulle ju pynta Kvarters inför den stora examensfesten. Vi tog en kort paus för att äta tårta hos Annika som fyllde år (grattis igen) men resten av dagen spenderades med pyntning.
Examensfesten var en succé. Vi hade hur kul som helst och det var helt enkelt det perfekta sättet att avsluta vår tid häruppe. En orolig liten känsla jag hade innan visade sig vara ogrundad. Det blev helt enkelt en perfekt kväll. Vi avslutade den till och med med Allsång på Taket. Kan inte bli bättre...

Idag tog det bara en timme att städa Kvarters. Efter lunch på Max satt jag en stund i solen och pluggade innan det var dags för mig att dra mig hemåt. Väl hemma hade min kära sambo lagat mat åt mig, så det vara bara att äta och sen ta tag i pluggandet igen.

Imorgon kommer jag att skriva en tenta som jag inte kommer klara. Det känns inte jättepeppande att plugga till den eftersom den är stor som jag vet inte vad. Sjukt svår och tråkig tenta.

//I gotta tell how I feel about you

1 kommentar:

Maja sa...

Jag tycker headern var superfin, väldigt sommrig ^^