måndag 17 maj 2010

Kvällsplugg på bryggan

Jag tog med mig lite kvällsplugg och satte mig nere på "bryggan", eller strandpromenaden kanske man kallar den. Det var väldigt mysigt, fast jag önskar att jag hade gjort det en timme tidigare istället. Strax efter att jag kom ut gick solen i moln och då var det inte lika skönt ute längre. Inte för att det blev så värst kallt, men det var inte så pass varmt att det var skönt att sitta i linne och shorts längre.
Men den lilla stund jag satt där var väldigt mysig. Johan kom och gjorde mig sällskap och i ett gäng bredvid oss fanns en kille med gitarr som trubadurade lite. Det kan gärna få vara så fler kvällar. I så fall lovar jag att gå ut och sätta mig direkt efter middagen.







Nu ska jag kolla hur många som bor på Irland, sen lämnar jag nog plugget för kvällen.

//The night is so pretty and so young

Inga kommentarer: