tisdag 18 maj 2010

Plugg på stranden

Ja, jag vet att det är mycket plugg i bloggen nu, men bloggen handlar ju om mitt liv så... Jag byter ju i alla fall pluggplats, var glad för det, det är jag!
Jag spenderade hela eftermiddagen ute på stranden. Det gick mycket lättare att plugga där av någon anledning. Det enda som störde var hundägarna som tyckte det var en bra idé att släppa sina hundar fria på stranden. En stackars liten flicka stod vid strandkanten och blev förståeligt vettskrämd när den hund som skuttade ca sju meter framför sin obrydde ägare, sprang förbi henne. Hunden var då ca 20 centimeter från den stackars flickan. Ägaren sa inte ens något när flickan rusade tillbaka till sin mamma. Hur tänker en sådan människa? Vad är det med hundägare som får dem att tro att alla tycker att det är väldigt trevligt när deras hundar skuttar omkring? Jajja, här kommer en hel hög med bilder från dagen.


Jag tänkte jag skulle visa hur delar av min löprunda ser ut.
Här är delar av ankdammen som finns i början av rundan:

Underbar natur

Mysig skogsslinga

Alldeles vid havet

Där skärgårdsbåtarna precis börjat gå

Här ser ni min pluggplats för dagen, den ligger ungefär i mitten av min löprunda.

Min utsikt under eftermiddagen


Jag utsatte mina fötter för lite tortyr genom att bada dem

Bara i Lule kan man ligga i bikini intill en snöhög

Mina fötter uppskattade inte detta heller

Eftersom jag inte tog med Lilla Hjärtat och skrev för hand istället så måste jag nu föra in texten i datorn, sen kan jag nog ta ledigt resten av kvällen. Jag känner att jag varit tillräckligt duktig för idag.

//Just to get close to you

3 kommentarer:

Livan sa...

Asch, man! Det ser helt fantastiskt ut! Jag längtar hem. Om en vecka åker jag!! Hur blir det nu, kommer du hem till festen? Kom heeeeem! Snälla!

Åsa sa...

Yepp! Jag kommer hem! Ska bara komma ihåg att betala in och fixa resa hem.

Liv sa...

Halleluja! Vad glad jag blev nu! Ses om tva veckor eller vad det blir. Tjiiiiiii!