torsdag 20 maj 2010

Varierad garderob

Jag anser att jag har en rätt så varierad garderob, men nu när jag skulle packa för min helg i Pite så såg det inte så vidare festligt ut...


En väldigt dålig bild, men ni förstår poängen

Slängde ner en rosa bikini för att göra packningen lite roligare. Men annars orkade jag inte komma på några större förändringar. Jag har i alla fall packat för alla väder (tror jag) Vet inte vad det blir för skor och så borde jag kanske ha en jacka med...
Jag ska nämligen direkt från jobbet till Pite imorgon, så det gäller att tänka på allt nu. Packningen blev rätt så tung eftersom jag var tvungen att packa ner allt i en väska. Kan inte gärna komma på jobbet med en klirrande systemkasse, känns inte riktigt okej.

Nu har jag gjort mig en smoothie med jordgubbar och blåbär. Ska slå igång ännu ett avsnitt av Top Model och bara slappa. Kanske borde sjunga igenom Sleeping in my car en gång till. Ska sjunga den på Kåren på lördag och vill gärna sätta texten.

//Gonna get dressed

Inga kommentarer: