lördag 1 maj 2010

Fika!

Nu har vi varit på stan och fikat.
Har även lyckats med bedriften att skriva ett personligt brev som jag faktiskt är nöjd med. Jag vill så gärna ha det där jobbet så du anar inte. Trots att det är ett högstadium och jag alltid har sagt att jag inte vill jobba med ungdomar i den åldern så känner jag att det vore så kul! Inte bara för att det är ett jobb och jag är less på att plugga, utan på grund av att arbetssättet de har på skolan verkar passa mig som hand i handske. En friskola vore även mycket intressant att jobba på. Jag vill, jag vill, jag vill!

Johan började prata om att skaffa sig en systemkamera och jag blev så här glad:

Ska verkligen försöka få ihop några hundra ord på uppsatsen nu, men det går trögt att skriva på engelska. Trots ett väldigt engagerande ämne.

//I try to make myself believe

3 kommentarer:

Mamma sa...

Oj!!!
Vad är det för jobb som dykt upp. Högstadie, friskola, nära stan och heltid eller?
Håller tummarna.

Åsa sa...

Positivt på alla punkter!

syster fia sa...

Håller så klart alla åtta tummarna här hemma!