onsdag 26 maj 2010

Höga berg...

...och djupa dalar.

Mitt c-arbete är äntligen godkänt! Yey! Jag kan numera titulera mig själv musiklärare (det har jag iofs gjort hela våren eftersom jag anser att ett c-arbete egentligen gör varken till eller från, men nu har jag examen som bevisar det). Känns skönt att äntligen få det klart.

När det åskmolnet var ur vägen fanns det ju plats för ett nytt. Min vfu-samordnare har fått reda på att jag varit borta från praktiken några dagar för att jobba. Detta var tydligen inte uppskattat av någon anledning. Hennes lite bitska mail avslutades med "Kan du lämna uppgift om hur du gjort din vfu?". Jag anser att jag lämnar uppgift om hur jag gjort min vfu (praktik) på bedömningsformuläret. Där visas tydligt att jag inte har någon frånvarodag. Jag har nämligen kompletterat alla mina frånvarodagar, precis som min samordnare sa åt mig att göra om jag hade frånvarodagar. Det står inte någonstans att det är förbjudet att ha frånvaro på praktiken på grund av arbete. Får jag underkänt på min praktik på grund av detta kan ni vara säkra på att jag avslutar mina studier på en gång.

Ikväll ska jag och min kära sambo vara barnvakt. Noels mor och far vill gå på bio.

//Good times, bad times

Inga kommentarer: