söndag 2 maj 2010

Kan man lura sig själv?

Fick träffa bästa Patrik igår. Vi vandrade runt ett regnigt Lule i jakt på en restaurang som hade öppet längre än till 21 (klockan var väl 20.45 eller nåt), till slut gick vi till samma ställe som Patriks arbetskompisar som hade tagit stället som låg närmast hotellet... Där fick man för att man bor i stan.
Jag tog nåt glas vin, Patrik åt carbonara som inte var riktig carbonara och vi pratade en massa. Johan kom och gjorde oss sällskap en sväng också. Jag hoppas att vi inte höll honom vaken för länge. Stackarn skulle ju vara på Coop Arena 6.30 imorse...

Idag tänkte jag försöka lura mig själv att uppsatsen inte alls ska vara inne 26 maj utan 3 maj. Tror ni det går? Vore skönt att vara klar med den så man kunde fokusera på nästa uppsats.

Misslyckades med att se fundersam ut:

//Jag vore ingenting

1 kommentar:

Liv sa...

Prova att lura dig sjalv! Jag sitter har med en uppsats som ska vara inne den 6 maj, och jag onskar att jag hade lurat mig sjalv att gora den lite tidigare.
APA vad trakigt det ar.