onsdag 19 maj 2010

Börjar få lite färg

Det blev en kombinerad joggingtur/strandhäng ändå. Det gick ganska bra att jogga med filten hängande på axeln. Jag kunde inte springa så fort ändå för jag hade fruktansvärd träningsvärk. Det är väl inte så konstigt när man inte sprungit på ca 10 år och helt plötsligt blir galen och springer tre gånger på en vecka. Hann läsa lite om Jerry Lee Lewis (verkar vara en elak människa) innan Johan gjorde mig sällskap. Vi testade om vattnet blivit varmare sen igår, men det var fortfarande plågsamt kallt. Kanske inte konstigt när isen låg kvar för en vecka sedan.
Jag börjar i alla fall få lite färg på huden, så jag slipper blända folk.


Älskar min lilla g-klav i bakgrunden

Idag har ännu ett problem dykt upp. Sedan tidigare har jag insett att jag måste välja mellan att skriva tenta eller gå på min egen examenscermoni. Idag kom jag även på att den andra tentan kolliderar med jobbet, så där måste jag välja mellan lön eller tenta. Varför ska det vara så himla svårt?! Någon som har ett tips på hur jag ska göra? Jag vet vad min kära fästman skulle säga: "Du måste börja fatta dina egna beslut." Och det ska jag...en annan dag, just nu tar jag gärna emot tips och råd från andra.

//Certainly bless you

2 kommentarer:

syster fia sa...

"Ole, dole, doff.." Examensceremoni, helt klart. Sedan kan jag tycka tenta före jobb faktiskt. Fast berätta inte för Johan att jag tyckte till. ;-)

Paulina sa...

Jag tycker oxå examenscermoni, omtentor finns ju för en anledning... Och eftersom du klarar den galant så är det just för dessa tillfällen... Men sen tycker jag faktiskt tenta före jobb ändå, mest för att det är så skönt att ha den gjord, pengar är väl inga problem ;)