torsdag 27 maj 2010

Hårddisk

Det där med praktiken löste sig. Jag tror hon lät mer arg i sitt mail än hon var på riktigt för jag mailade bara och sa att jag hade kompletterat all frånvaro och då var allt okej. Det känns skönt, men jag är ju fortfarande inne på att inte behöver plugga nästa termin. Jag vill jobba! Men arbetsmarknaden är inte den bästa just nu.

Idag önskar jag att jag hade en hårddisk i huvudet. Önskar att jag kunde koppla in en sladd mellan mig och Hjärtat och föra över all information om lingvistik som finns. Av någon anledning är det inte mycket sånt som fastnar i mitt stackars lilla huvud. Helgen kommer dessutom inte kunna ägnas åt så mycket pluggande som skulle behövas med tanke på bartömning, eurovision och Kiss tar examen...

I väntan på en hårddisk i skallen ska jag nu ta tag i att plugga på det gamla hederliga sättet.

//I can't be no one else

Inga kommentarer: