tisdag 18 maj 2010

Eftermiddagsplugg

När jag satt på jobbet var min plan att när jag kom hem, packa ner lunch i kylväskan, packa ner Lilla Hjärtat och böcker i en liten väska och ge mig ut på Gültzaudden resten av eftermiddagen.
Nu sitter jag här och har ätit lunch inomhus och vet inte riktigt vad jag ska göra. Det var molnigt när jag kom hem och jag var så hungrig att jag åt inne. Men nu måste jag ju bestämma mig för om jag ska plugga inne eller ute. Eftersom det fortfarande är sommarvarmt ute så lutar det åt plugg ute. Bör ju inte försitta chansen att få njuta av värmen.

//Oh yeah!

1 kommentar:

syster fia sa...

Vi har också apvarmt idag. Men jag tillhör ju intedem som o:ar och ah:ar över det så klart. Har världens huvudvärk och skulle helst vilja sova på golvet i tvättstugan. Tror inte pysen mår så bra av det dock. Fast han skulle nog vilja ha någon grad svalare han med (just nu är det 22 grader i skuggan).