torsdag 27 maj 2010

En sak i taget

Jag har kommit fram till att jag inte är så bra på att bara göra en sak i taget...
På föreläsningar sitter jag och slösurfar oavsett om jag lyssnar på vad som sägs eller inte, det ersätter liksom klottrandet jag gjorde i anteckningsblocken innan Lilla Hjärtats inträde i mitt liv. När jag pluggar vill jag gärna ha tv:n igång. Dels vill jag inte att det ska vara helt tyst, dels vill jag ha något att vila ögonen på när texten man skriver eller läser håller på att flyta samman. Nu håller jag på att steka pannkakor samtidigt som jag bloggar...

Idag har jag lyxat till det och köpt nya handdukar och badlakan. Det blev av den lite dyrare sorten (Åhléns är kanske inte lyx direkt, men lyxigare än många andra ställen). Jag har nog aldrig köpt handdukar för så mycket pengar vid ett och samma tillfälle förr. Men fina är de:



Ikväll tänkte jag blanda omdesignande av bloggen och Eurovision. Johan har gjort en ny header åt mig, dock är han en lustigkurre ibland, så texten måste ändras innan jag kan lägga upp den.

Nu ska jag lyssna vidare på Kittel-playlisten och längta tills pojkarna kommer tillbaka upp i helgen. Den enda som kommer saknas är Joel. Så himla synd att han måste jobba...

//To get what I want

1 kommentar:

Maja sa...

Än en gång är vi lika, min syster! Jag kan inte heller göra bara en sak, ibland blir det tre eller fyra grejer på en och samma gång ^^'