fredag 14 maj 2010

Värmen har kommit

Nu är värmen här. Det märktes redan på förmiddagen då vi var på stan med Joel och då var det ändå mulet. På eftermiddagen kom solen och nu på kvällen är det nästan sommarvärme.
Vi hade grillpremiär uppe i tornet och det var helt underbart väder. Vindstilla (!) och soligt gjorde att jag lätt hade kunnat sitta barbent om jag hade velat.

Sambon steker i solen.

Utsikt över södra hamn:

Och åt andra hållet har vi utsikt över norra hamn:
(ja, det är lite lite is man ser på bilden)

God god mat serverades.

Ser du det underbara havet bakom mig?

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska det skrivas lite loggbok. Har jag riktigt tur så får jag ihop de sista 350 orden på litteraturppsatsen också ikväll. En liten sten skulle då lyftas från mina axlar.

//Sola och bada

3 kommentarer:

Peter Parnes sa...

Wow!!! Vilken utsikt ni har!!!

Åsa sa...

Visst har vi! Du får väl komma på besök någon dag och se den med egna ögon.

Mamma Fia sa...

Vi har fått värme idag vi med! Jihooooo!!!