onsdag 22 september 2010

Tunga lyft

Det blev inte mycket pluggande idag... Måste ta tag i det där på allvar någon dag.
Men har har faktiskt lyft lite skrot. Inser att mina armar är kusligt svaga, så det blir korta pass, men jag har ju något att se fram emot, ett syfte med träningen; att få ge blod.

Nu ligger jag i soffan och tar det lugnt. En skön avslappnad kväll i min ensamhet eftersom Johan är ute och springer. När han kommer tillbaka blir det nog Assassins Creed 2 igen. Jag är minst lika fast i det där som han är även fast jag inte spelar.



Nu kom jag ju på vad jag ska göra! Jag ska klicka igång dokumentärserien om Glada Hudik Teatern på svt Play. Såg den inte igår eftersom Johan spelade, men nu har jag ju all tid i världen. Se den du också om du inte såg den igår.

//The way I wanna live

Inga kommentarer: