onsdag 15 september 2010

Randigt

Den här dagen kan inte bli dålig. Inte efter den start jag fick med paketet. Jag är fortfarande i ett lyckorus.

Det är tur det, för dagen kommer bestå av plugg, möte med praktikhandledare och sen ännu mer plugg. Det ska läsas inför uppsatsen. Fyra böcker står på väntelistan sen finns det ett gäng e-publikationer som behöver skummas igenom. Då behövs blåbärslycka.

Så här fina blev mina naglar efter blåbärsbehandling:

Egentligen är jag inte mycket för randigt. Jag lämnar gärna över det till de som faktiskt passar bättre i det (typ Lania och Syster), men igår unnade jag mig en ny tröja från Åhléns i ekologisk bomull. Den blev fin till mina blåbärsnaglar.

Extra randigt med randiga tights:

//I got stipes, stripes around my shoulder

3 kommentarer:

syster fia sa...

Mycket snajsigt. Kul att goodie-paketet blev uppskattat. :-D

Lania sa...

Du är också fin i randigt! Fast sen är det få saker du inte är fin i såklart ;)

Åsa sa...

Ni är så snälla så...