måndag 6 september 2010

Fullt i hjärnan nu igen

Gah, idag har jag verkligen försökt komma in i Macbeth och jag har försökt se det intressanta med litteraturhistoria. Men det har inte gått så jättebra. Macbeth är i alla fall läst och de kapitel ur historieboken som skulle läsas till imorgon är också avklarade.
Hur mycket som fastnat i huvudet är en helt annan femma.

Idag ringde det från affären som tagit emot min telefon som är trasig (igen), de sa att jag har fått en ny telefon. Antagligen har de insett (efter 4 reparationer) att det är lika bra att ge bruden en ny telefon.
Du kanske tycker att det låter roligt med en ny telefon? Hmm, kanske om man hade fått välja själv... Den de nu erbjuder mig är...tråkig. Som Lania sa, det är inte alls en Åsa-telefon. En sådan här vill de att jag ska ha:

En Sony Ericsson J105 Naite.


Kan det bli tråkigare? Min fina W380i har inget gemensamt med den där. Mor ska höra efter om det är den slutgiltiga dealen eller om det finns alternativ.

Förresten, Syster tipsade om ett bloigginlägg som var riktigt bra skrivet. Läs och begrunda, inte många dagar kvar till valet.

//Gå och göm dig Åke Tråk

1 kommentar:

jlindbergh sa...

Vikbar och fräsig... http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/jalou?lc=sv&cc=se

(SonyEricsson Jalou)