tisdag 28 september 2010

Låt mig presentera...

...Roxy! Hon är tuff, hon är hård, men hon är även sötast i världen. En tuff brud i lyxförpackning helt enkelt. Tack för alla fina namnförslag, men till slut kom jag på det helt själv (med lite hjälp från sambon). Det blev ett namn som är lite rockigt, men samtidigt sött. Precis som jag, och precis som min telefon.

Här ligger hon på Hjärtats fodral.


Nu ska jag ta och byta om och sparka iväg till simhallen. Sen ska jag till frissan och fixa till håret. Hoppas jag blir mer nöjd efter idag.

//En liten knippe dynamit


EDIT 15:00: Blev ingen simning. Halvvägs till simhallen kom jag på att jag hade glömt en sak och eftersom jag redan var sen så var det ingen idé att åka till simhallen när jag väl varit hem och vänt. Jag hade inte ens hunnit simma en halvtimme i så fall eftersom jag ska vara hos frissan klockan fyra. Attans! Jag måste helt enkelt åka och simma imorgon istället... Nu blir det till att ta en dusch här hemma innan ska sticker igen.

5 kommentarer:

jlindbergh sa...

Najs, Roxy!
http://open.spotify.com/track/0lcYN1IVrgxwl02Z5KeDFU

Åsa sa...

Haha, den hade jag glömt. Perfekt!

Maja sa...

Min första tanke var:
http://www.youtube.com/watch?v=5_FsYDXLbi4&feature=related
Haha!

Åsa sa...

Min också ;)

Maja sa...

;)