måndag 13 september 2010

Morgonplugg

Nu har jag klarat av nästan alla morgonbestyr inklusive frukost, så ni ska jag ta och plugga till jag måste gå till bussen. Det här kommer bli en lååång dag eftersom jag har lektioner fram till kvart över fyra och när jag väl kommer hem måste jag skriva klart min essay plan (det som kallades PM när jag skrev c-arbetet). Jag har inte skrivit mycket alls på den eftersom jag har tillbringat den senaste veckan med att läsa det som skulle läsas till den här veckan (en bok och ca 50 sidor ur andra böcker) så jag har liksom inte haft tid med den där förbannade essay plan.

Igår lämnade jag in mitt cv för att söka ett drömjobb. Det är inget lärarjobb, men skulle jag aldrig få ett lärarjobb utan bara jobba på det här stället som jag nu sökt jobb på, så skulle jag vara nöjd. Håll tummarna med mig!

Hoffmaestro får följa med mig på skolan idag

Förresten! Har ni sett att mina små avslutningshälsningar numera är en spotify-länk till den låt jag citerar?


//And just laugh at life

3 kommentarer:

eddy sa...

Hej hopp.
Konceptutvecklingen jag jobbade med i våras (Marions Gastr Diner) är nominerad till Svenska Designerpriset. Visst vill vi vinna detta?
Gå in på länken och rösta på Marions Gastro Diner i kategori 3Ab samt Marions Gastro i kategori 3B, sägt till din vänner att göra likaså!

http://www.designpriset.se/rostning.php

Annika sa...

ÅÅÅ vill oxå ha en sån tröja :D. V 40 kommer jag nog upp till Norr, en dag i Luleå hoppas jag på. :).

Åsa sa...

Härligt! Fika, fika, fika!