onsdag 15 september 2010

Lycklig

Jag äääälskar paket. Jag vet att jag sagt det förr, men det tåls att sägas igen.
Idag fick jag ett stort oväntat paket med posten (till och med levererat till dörren, trots storleken) och den här dagen kan nog inte bli bättre.
Detta paket kom från Syster och luktade himlans gott. Nyfikenheten var stor. Glädjen ännu större när jag öppnade paketet.





Det är ljus, tvål, muffins, tuggummi, müsli, ansiktskräm, nagellack, godis & blåbärssoppa.
Allt smakar/luktar/ser ut som blåbär och jag älskar ju blåbär nästan lika mycket som jag älskar paket.
Tack underbaraste Syster!

//Dom ser ut som jävla blåbär (Lasses version fanns inte på Spotify)

2 kommentarer:

Maja sa...

Vet du någonstans där jag kan få lyssna på Lasses version då? :)

Åsa sa...

Jag och syster har den... Jag vet dock inte riktigt var den är, men jag kan försöka hitta den om inte Syster har koll på var hon har sin.