lördag 18 september 2010

Fullspäckad helg

Den här helgen har jag lyckats planera upp väldigt bra i mitt tycke.
Igår var vi på bio med Danne. Vi såg Resident Evil: Afterlife i 3D. De har ju sådana moderniteter i Luleå också nu för tiden. Så man slipper åka till Pite nu.
Filmen var mycket underhållande. Jag tycker ju om sådana filmer som man inte behöver tänka så mycket och som är ganska så utflippade. Det var den här. Jag satt och fnissade för mig själv över hur överdrivet vissa saker var. Precis som det ska vara alltså.

Ikväll ska vi samlas här hos oss för taco-middag och spel. Danne, David, Mogge och så Johan och jag. Det ska bli väldans trevligt. Ska snart ta oss ut i regnet för at möta upp Danne och gå och handla alla förnödenheter.

Märks det att jag saknar mina vänner? Försöker umgås som mycket jag kan med de vänner vi har här...

Ikväll ska Syster få gå och se Hoffmaestro. Jag är inte alls avundsjuk...

//Together we've done so much fun

Inga kommentarer: