onsdag 8 september 2010

Telefonval

Ja, jag är ju tvungen att leta efter en ny telefon nu. Min mor ska höra sig för över vilken man skulle kunna få (istället för den jag skrev om här) och hur mycket man i så fall måste betala extra.
Jag har i alla fall tagit fram alternativ som min mor ska kolla upp imorgon. De jag har hittat i Sony Ericssons utbud är dessa tre:

Sony Ericsson Vivaz Pro

Sony Ericsson Hazel


Sony Ericsson Zylo



Självklart är den dyraste den jag helst vill ha och alltså troligtvis inte kommer att ha råd med.
Vilken tycker ni? Det måste ju vara en Sony Ericsson eftersom det är en sådan jag har sen tidigare och det hela är ju en reklamation.

//Telephone talking

2 kommentarer:

Lania sa...

Den rosa känns mest Åsa, men jag tror att Vivaz Pro är bäst (gissar att det är den som är dyrast...).

Åsa sa...

Jo, du har rätt den är dyrast. Jag tror också att den är bäst. Känner att den rosa är lite väl klumpig.