måndag 20 september 2010

Kvällsmys

Idag var första dagen på min sex veckor långa praktik. Det gick faktiskt helt smärtfritt. Vi har en bra handledare och det var väldigt trevliga elever. Det kommer nog gå bra det här. Särskilt med tanke på att gymnasiet ligger så himla nära vår lägenhet så känns allt tipp topp. Förutom det faktum att jag hundra gånger hellre hade jobbat såklart.

Imorgon ska jag klippa mig! Idag kom jag fram till att jag faktiskt vill unna mig det och då skyndade jag mig att boka tid. Det behövs ju verkligen eftersom mitt hår ser ut som en rishög. Efter klippningen ska jag gå och köpa hårfärg. Nu ska jag bli snygg!

Ikväll myser vi i soffan. Som vanligt spelar Johan Assassins Creed 2 och jag tittar gladeligen på. Det är ju som en evighetsfilm ju!

Mina underbara karameller från karamellfabriken hemma.
Godaste Karamellerna i världen.

Idag blir det en Youtube-länk eftersom den inte fanns på Spotify och bandet heter Aston Reymers Rivaler

//Godis är gott!

1 kommentar:

Daniel sa...

Hoppas du fick en riktigt fin frilla nu! :)