torsdag 2 september 2010

Blekansikte

Idag blev ingen bra dag.
Har haft världens konstigaste sjukdom. Började med att jag såg suddigt på lektionen (inte någon annanstans, vilket var mycket underligt), detta gjorde att jag fick ont huvudet och detta ledde till illamående. Två pass var allt jag orkade med, sen åkte jag hem (världens längsta bussresa in till stan) och slängde mig i soffan. Kollade på ett avsnitt av Criminal Minds, men sen däckade jag totalt och vaknade två timmar senare. Då mådde jag bättre, men inte perfekt.

Lite middag hjälpte till ännu lite mer, så pass att jag kände för en tripp med brädan till affären (hur kommer det sig att man alltid vill ha godis när man är sjuk?) för att få lite frisk luft. Tänkte att det kanske skulle hjälpa den sista huvudvärken att ge sig av, men tyvärr blev det inte bättre alls. Snarare lite sämre. Skulle ha stannat i soffan.

Men nu håller jag tummarna för att lite godis och slappande i soffan ska hjälpa mig bli helt bra igen.

//Livin' on a prayer

Inga kommentarer: