onsdag 1 september 2010

Sysslolös

Gah. jag blir tokig på detta. Jag har absolut inget att göra.
Jag slår vad om att det snart kommer en explosion av plugg, men just nu kan jag inte göra nåt. Har beställt alla böcker, men det dröjer ju ett tag innan de kommer. Plus att vi har inte haft några lektioner än, så jag vet inte riktigt vad det är jag ska göra. Hade jag haft böckerna hade jag faktiskt försökt vara en god student och läst i förväg. Till och med det hade varit bättre än att vara så sysslolös som jag är nu.

Funderade på att pyssla lite. Göra några fler kort (bra att ha), men hittade inget i mina pyssellådor som inspirerade, det hela slutade med att jag fastnade i Pandurokatalogen och hittade en massa saker som jag vill ha. Det var ju inte bra alls. Jag försöker ju hålla mig borta från butiker och kataloger just av den anledningen att jag inte får köpa något. Så nu åker katalogen ner i lådan. Ingen idé att fundera mer över vad jag skulle vilja ha.

Kanske ska baka nåt? Lite sockerkakssmet vore ju gott...

//Always funny

3 kommentarer:

jlindbergh sa...

Försök hitta åt stans bästa longboardbacke..

Lania sa...

Jag har samma problem... Förutom att jag borde skriva klart uppsatsdjäveln. Blä.

Åsa sa...

Johan: Det är ju bron över till Örnäset, det har vi ju redan kommit fram till.
Lania: Kom igen! Ta tag i det. Det är hur skönt som helst när det väl är gjort.