måndag 27 september 2010

Namnförslag emottages tacksamt

Nu har jag fått min fin fina nya telefon. Mor hade packat ner den fint i ett rosa paket och nu är den äntligen i min ägo. Men den behöver ju ett namn. Min kära rosa, underbara dator heter ju Lilla Hjärtat. Vad ska en sådan här skönhet heta då?

 

Min kära mor är ju faktiskt världens bästa och eftersom hon är så himla bra hade hon även stoppat ner en lite överraskning i paketet. En fin liten plåtask till mina säkerhetsnålar! Jag köpte ju en plåtask med minttabletter för att ha den till säkerhetsnålarna (när jag ätit upp alla minttabletter såklart), men den här är ju sååå mycket finare. Tack mor!

 

//It's not even a question

3 kommentarer:

eddy sa...

jag tycker den ska heta Solveij. Det är soligt och fint och matchar bra med lilla hjärtat

syster fia sa...

Tja... De rullande stenarna har ju sin "Brown Sugar", så varför inte spinna vidare på det? Och kanske kombinera/sno från fröken Hoffsten - "Sockerkompis"...?

Mamma sa...

Skönt att den har kommit fram. Den var ganka söt ändå eller hur? Hoppas att den funkar bra också. Den lilla burken hittade jag av en slump, hm. Ombonat du vet. Där kan man hitta mycket bara av en slump. Kram