onsdag 29 september 2010

Barnvakt

Min frisör var väldigt trevlig och blev inte alls sur för att jag kom och ville ha en omklippning (iaf visade hon inte det). Nu är jag mer nöjd, men ändå inte helt och hållet. Jag vet inte om det där med kort hår är min grej egentligen. Börjar tveka nu. Jag vill ju ha något rockigt och tufft, men jag lyckas aldrig hitta det ultimata. Men det är lååååång väg kvar till att få lika långt hår som jag hade förr. Suck... Inte kul att känna sig ful.

Idag lyckades jag ta mig bort till simhallen. Kändes mycket bra. Idag var första dagen det kändes jobbigt för armarna. Vet inte riktigt hur det kom sig, men det är ju bra om det hela ger lite muskler.

Nu har vi precis kommit hem från Andreas och AC. Jag har spenderat kvällen med att vara barnvakt åt Noel, vilket gick riktigt bra. Lite ledsna miner precis när det var dags att sova, men att få ligga i min famn och drick välling och att sen få somna i min famn hjälpte. Det tog inte lång tid. Men det får mig också att längta efter mina pojkar.

Och vet ni vad? Roxy är typ den bästa telefonen ever.

//When you wanna be free

Inga kommentarer: