söndag 4 maj 2008

Vinden har vänt

Mmm, i morse när jag tvättade så var det jättefint väder. Varm och skönt, och sen när vi gick ner till stan vid två var det mulet fast tryckande varmt, och vad kommer då sen? Det borde ju alla kunna gissa... Regn. Lagom tills jag, Elin och raringen ska till kåren för att träna balance. Det öste ner så förskräckligt att vi tog taxi upp. Det kostade lika mycket som om alla vi skulle åkt buss, så det var helt ok. Kom till på köpet på att jag hade glömt musiken hemma, så jag fick rusa hem och hämta.

Johans pappa var här i morse också. Han hade stora problem med datorn igår (trots telefonhjälp från Johan så hade hårddisken inte vaknat till liv) så han tog med sig hela datorn hit upp så fick raringen mixtra lite. Han löste problemet, ingenjör som han är, och så kunde svärfar rulla söderut igen.

På Gallerian spelade idag Smaskvinnarna. Det var kul att se, man har ju hunnit komma över den där perioden då det var bara jobbigt att höra alla låtar, så nu var dom bra igen :) Johan lyckades även vinna två Smask-biljetter. Konkurrensen var inte så stor, och frågorna inte så svåra, men kul ändå. Det är nog många på skolan som önskar att dom hade varit med och tävlat.

//Let there be sunshine

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu fugeherar det!! :-) :-) :-)

Ojojoj så bra jag ser med mina nya glas, lite hemskt at inse hur illa det var ställt med de gamla...