lördag 10 maj 2008

Lite bättre

Inte alls bra, men lite bättre.
har hafft en riktigt bra dag. Det var superroligt på "Äventyrshuset". Mycket jobbigt, mycket svettigt, och man kommer att ha träningsvärk imorgon i armar oh ben och gud vet vad. Vi flickor lyckades till och med vinna över pojkarna trots att vi var en man kort. :) Vi vann med hela tre stämplar. Grymt stolt man var över det då... Vill åka dit igen med Stil nästa år, trots att det kanske inte är så jättespännande i alla rum när man har varit där förr, men dom förnyar ju en hel del, och så kanske man glömmer bort.
Efter det bar det av hem för en kort förfest hemma hos William och sen bar det av till kåren där Marre spelade. Hon är ju sååå duktig. Jag blir alldeles rörd varenda gång jag hör henne, och så tänker jag "det där är min Marre"... Jag tröttnar ju som vanligt på kåren ganska snabbt, men Patrik och Elin gjorde sitt bästa för att hålla mig kvar och på topp.
Fick även chansen att prata ut om allt med Elin vilket kändes riktigt skönt, trots att tårarna kom ett tag. Men jag behövde nån att prata med.

Det känns som sagt lite bättre fast absolut inte bra.

//Då kommer Halta Lotta krypande

Inga kommentarer: