fredag 9 maj 2008

Inte bra

Gårdagskvällen var inte bra, och det innebar ju att det inte gick så bra att somna heller... Jag behövde höra nåt jag inte fick höra, och känna nåt jag inte fick känna.

Jag hoppas att den här tunga känslan släpper till senare idag. Vi ska ju iväg med Stil-styrelsen och ha avslutning idag, och jag ser verkligen fram emot det, men humöret måste jobbas upp lite innan. Och sen ikväll är det No Doubt på kåren.

Lite frisk luft kanske rensar skallen. Jag ska ner på stan en sväng nu på morgonen, och bara för att peppa upp mig själv ska jag in på syaffären och titta på tyger till nolle-p och Smask.

En annan bra sak är att det ser ut att bli fint väder idag.
Men inget av det får mig att känna mig riktigt bra.

//Då går jag ner i min källare

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han somnade först framemåt tio... Till slut fick vi slut på gråten iallafall, han satt snyftande och hickande i pappas knä och tittade på bilder av sig själv på datorn. Han var nog helt utmattad efter över en timmes gråtande, för Fredrik lyckades få honom att somna i sin egen säng - där han sedan sov HELA natten!!!! Han låg fortfarande kvar där när jag åkte vid sju... som Pippi med fötterna på kudden och huvudet i fotänden! :-)

Hoppas du får höra något du vill höra idag och att det gör dig glad!!

*kram*

Anonym sa...

Hoppas det känns bättre idag och att du fått höra det du behövde höra. Och känna det du behövde känna. Du är bra. Kram/ Älskar dej för den du är.Mamsen