lördag 24 maj 2008

Ujuj, nu bidde det sent

Jag skyller på Helena "bara en öl"... Nu är klockan mycket och jag ligger fortfarande inte i sängen. Hade jag inte gått på Kalles så hade jag varit hemma för länge sen...

Idag har vi haft en tung förmiddag med mattläggning och stolar som skulle placeras ut. Kommer nog ha träningsvärk i armarna efter allt stolslyftande. Efter halva dagen så satte repen igång. Först start stopp på andra akten och senare genrep på hela showen. Det gick faktiskt smärtfritt. Jag hade inte mycket att göra i greenroom förutom att sitta och titta. Artisterna skötte allt så bra själva. Jag sprang ut och tittade på lite från publikplats bara för att få se lite live. I slutet fick jag även vara åtta jurygrupper. Spännande. Mot slutet har man ju lite slut på fantasi om man säger så.
Känns bra inför morgondagen iaf.

Nu ikväll har vi som sagt varit på Kalles. Träffade Marre som jag inte sett på evigheter känns det som. Kul att surra lite om vad som hänt, kramas lite. Ja, ni vet allmänt sånt som man gör med riktigt bra vänner.
Fick sällskap hem med Diyar och Helena. Borde umgås mer med dom också, men tiden, var är den?

Nu ska jag ta och borsta tänderna och gå och sova. Kan inte sova alltför länge imorgon eftersom jag måste fixa priset till vinnaren.

//Alla flickor utom jag

1 kommentar:

Anonym sa...

Här borde det också sovas. Ska bara... Hehe.
Jag har tittat och jag har röstat. Norge och Grekland har fått sig en påringning, men jag orkar inte vara vaken och se om någon annan håller med mig. Charlotte skötte sig bra, men vi i Sverige verkar inte hålla hela vägen fram i varenda europeisk TV-soffa nuförtiden.
Idag har vi varit på ön - skithärligt väder och det gjorde nästan fysiskt ont att tvingas åka hem! Men, det fanns ingen välling nedpackad, så vad gör man? Pappi och Freddan är eldvakter ute på Innerstön - det har varit en skogsbrand där idag. Vid sju imorgon bitti får de avlösning, stackrarna!!! (Nille får fixa mammas frukost-på-säng själv... hrm...)

*KRAM*