torsdag 22 maj 2008

Jag behöver sova

Jag är jättetrött just nu. Önskar att jag kunde komma hem och kunna ta det lugnt i soffan en stund innan jag gick och la mig, men nu kommer jag ju hem så pass sent och är så pass trött att det är bara att borsta tänderna och gå och lägga sig (nu bloggar jag ju också iofs).

Idag har det varit en jobbig repdag för dom flesta. Orkestern har spelat från nio till fyra, och sen åtta till tio. Alla var rätt slitna efteråt. Men vi lyckades få ett produktionsmöte iaf, då vi gick igenom nerrigg och sånt som kan vara bra att veta innan lördagen. Det är ju trots allt det som alla hatar mest av allt.

Nån gång mitt på dagen insåg jag att jag skulle få morgondagens förmiddag ledig, så jag planerade in sånt som att fixa priset till vinnaren, tvätta, duscha och sånt som man inte hinner nu. Sen på produktionsmötet krossades alla mina drömmar då jag insåg att jag var tvungen att vara på Norrmalmia ändå för att ställa ut stolar och lägga ut mattor. Så kvart i nio måste jag vara där... Jag får nöja mig med förmiddagen på lördagen. DÅ är jag ledig iaf.

//Hur svårt kan det va?

Inga kommentarer: