tisdag 6 maj 2008

Bättre nu

Jag tror iaf att ljudet är bättre nu. Hoppas bara inte att spöket kommer tillbaka. Johan sa att han var inne i min dator idag och drog upp lite reglar, och det verkar som det funkade. Har ingen aning om vad han gjorde, men bättre blev det.
Lyckades pallra mig iväg till gymet tidigt imorse, trots att jag tränade själv. Sen bar det av till skolan för att räkna matte. Upptäckte fel efter fel i facit, en aning irriterande. Måste ta och maila läraren om det. Det är ju trots allt han som både har skrivit boken och facit...
Har även haft ensemble och balance idag. Vi ska ju försöka fixa till en kort spelning, men vi vet inte riktigt när den blir av. De andras förslag var onsdag på Smask-veckan, och det föll ju inte mig i smaken direkt... Får se när det blir av.

Ikväll är det progg som gäller. Har kommit fram till att det här är sista kvällen jag kan läsa om proggen. Sen måste jag börja kolla lite på Ted också. Föreläsningen är ju på torsdag... Men proggen känns ju mest lockande :)

Ser fram emot juni. Ska kolla upp om jag får träna på Stil i Lule. Vore skönt att göra nåt eftersom Johan inte kommer kunna vara ledig hela tiden.

//In kommer Gösta

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, vad mycket du har att göra! Det får mig att vilja skaffa en hobby...

Anonym sa...

Hej
provar att göra ett inlägg nu då. kramis

Anonym sa...

provar igen denna gång har jag klickat i namn