måndag 26 maj 2008

Det var inte riktigt över

Nej, idag var vi tvugna att gå ner och städa hela Norrmalmia. Det hade säkert gått fort om vi hade varit några fler, men som det var nu så var vi fem stycken till att börja med. Efter ett tag hade vi ringt dit några till, men vi var ändå inte klara förrän vid sextiden. Och då var vi tvugna att åka upp på skolan för att packa ur instrument som kom från Norrmalmia. Vi kom fram till att det vore bäst att läga mat tillsammans, så jag och Marre handlade till tacos, och sen åt vi här hemma hos mig ett helt gäng. Snackade Smask under hela tiden, men vad är fel med det liksom? :)

Jagh ade ju tänkt åka till Lule ikväll, men eftersom nerriggningen tog så lång tid (vi var ju inte helt klara med allt förrän kl 19) så fick det bli en annan dag. Dock inte imorgon, för då ska vi spela med klassmusiken på logen. På onsdag hoppas jag verkligen att jag kan fara dit. Jag saknar ju honom så!

//Vad göra i Smask nästa år?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan
Hoppas att allt har lagt sej och att det är lite lugnare nu.
Kramis från mamma