onsdag 14 maj 2008

Smaskiga skor

Hade Smaskmöte idag... Jonas inledde och satte stämningen på mötet genom att berätta hur lite pengar vi har. Jag hoppas verkligen att folk förstår att detta är årets händelse i Pite och att man bör skaffa sig en biljett. Det blir ju världens show!
Vi bestämde oss iaf för att marknadsföra tävlingen ännu mer på lördag, plus att folk måste kolla över sina budgetar. Min är ju 0 kronor den här gången, så känner mig rätt så duktig :)

Jag tog mig även ner till stan idag för att leta reda på skor som jag kan ha på Smask. Kom ju fram till att svarta skor inte riktigt passade. Hittade en hel del skor som skulle passa. Silver är ju rätt så inne just nu. Hittade även billiga vita skor. Men inget par slog de jag hittade på Indiska. Silvriga med strasstenar framme vid tårna och dom kostade bara 50 kronor. Lagom pris för ett par skor som man främst köper för ett tillfälle. Kom även på att jag saknar en väska som passar, men innan jag köper nån sån så tänkte jag kolla runt vad mina vänner har. Jag hade tänkt lägga upp en bild på skorna, men just nu är jag i Lule och skorna i Pite, så det blir lite svårt.

Imorgon är det examination på trumlektionen. Hjälp! Övade på bussen hit, men skulle nog ha behövt öva på ett riktigt trumset också. Men ganska säker på att det kommer gå hyfsat är jag väl iaf.

//John Blund är på väg

Inga kommentarer: