söndag 11 maj 2008

Snabb i vändningarna

Japp, idag har jag lyckats knåpa ihop hela paljettklänningen :) Och det bara på några timmar. Ni får ingen bild på det, för jag vill att den ska vara en överraskning. Dock ser jag inte fram emot att sy fodret. Det behövs eftersom annars är den väldans genomskinlig. Har funderat på om man ska leta reda på ett enkelt nattlinne istället, men jag har ju redan köpt foder-tyg, så det kanske inte blir så bra ekonomiskt sett. Men fodertyget har nästan ingen stretch, så jag vet inte riktigt om jag kommer lyckas sy det. Vi får se.

Annars idag har vi inte gjort så mycket. Jag har läst klart Ted-boken och kollat runt lite på nätet om honom. Vi har tittat på reprisen av körslaget (mest eftersom både mor och syster ringde igår och frågade om jag hade sett det) och riktigt njöt vid tonerna av bohemian.

Nu mår inte Johan så bra. Han har ont i huvudet och ligger i sängen redan. Ska ta och gå och lägga mig jag också så jag orkar upp till den underbara matten imorgon.

//Raining men

1 kommentar:

Anonym sa...

Meh - FÄRGEN då????