söndag 11 maj 2008

Blåslagen

...och ont mest i hela kroppen. Alla blåmärken har inte visat sig än, men dom kommer, var så säker. Det är tur att det var så roligt igår :)

Jag glömde att berätta att jag köpte paljettyg och mönster så jag kan sy min efterlängtade paljettklänning till Smask. Så jag har att göra i veckan. Så här ska den bli:
Idag har jag varit ner på stan med Elin och Erik. Kollat runt lite. Ätit lite, och köpt en fin sjal på Indiska. På kvällen grillade vi utanför 79:an med en massa ljudare. Johan kom hit och gjorde oss sällskap. Efter ett tag blev jag så kall att vi gick upp till mig och åt lite kladdkaka innan Elin och Emma kilade vidare. Jag och Johan slappade framför tv:n. Jag var så pass trött att jag inte var speciellt bra sällskap. Hoppas du förlåter mig raring.
Nu ska vi iaf sova på riktigt.

//Det sitter en pojke på månen

1 kommentar:

Anonym sa...

Neh, han sitter vid garderoben och sliter ut en massa saker...

Ojoj, jag tror det blir en strålande fin klänning jag! Vad är det för färg på tyget? Just sådan ringning var jag sugen på till en balklänning en gång (den gröna), men vi hittade inget mönster.

Låter fint med en ny sjal, jag är ganska shoppingsugen just nu.... Vill ha en ny klänning ju (den blommiga från ellos.se var slut! buhuhu) och ett par vanliga sandaler både till mig och lilleman. Men, det är så svårt att få lusten/orken/tiden att räcka till då jag slutar kl. 16.30 Fast bara fram till torsdag - seda är det äntligen dags för sommartid!!!!