söndag 18 maj 2008

2 år

Gårdagen spenderades på stan med en massa Smask-flyers och affischer. Vi gjorde en ordentlig marknadsförningsride, som vi hoppas ska ge resultat. Jag vill så gärna att det ska bli fullsatt! Och gensvaret vi fick var till största delen positivt.
När vi kände att vi hade gjort det vi kunde, så avslutade vi dagen på krokodil där To cool for coffee spelade. Innan dess köpte jag även ett par snickarshorts som jag har kikat på tidigare, men nu tog mig modet att prova, och dom satt perfekt!
På kvällen grillade vi utanför kvarters, och så gick vi in till Helena och pratade en stund. Dom andra skulle festa vidare, men jag och Johan gick hem och tog ett bad för att få bort grillukten ur håret. Vi firade även med lite champagne att vi har stått ut med varandra i två år :) Egentligen är det två år på måndag, men vi är båda upptagna på varsitt håll idag, och jag är upptagen imorgon och resten av veckan, så firandet fick bli igår.
Jag fick även världens underbaraste present av den lilla sötnosen. Tröjan jag har trånat efter från D-store :D Love it! Love him!

Idag är det Smask-rep. Det går lite sisådär. Det är ju första repet, och allt känns lite osäkert. Till på köpet har vi ingen dirre idag. Han kommer först senare i veckan.
Direkt efter repet är det balance. Har ingen större lust att träna idag, men men. Är man tränare så är man. Efter det manusgenomgång, efter det rep med ensemblen och efter det måste jag öva på sångläxan. Busy, busy.

//Vindarna viskar mitt namn

Inga kommentarer: