onsdag 25 augusti 2010

Tv-spelskväll

Det blev en kilometers simning idag. Det låter inte så mycket, men det var ju trots allt första träningspasset på jag vet inte hur länge och då tyckte jag att en halvtimmes konstant simmande räckte. Det känns ju trots allt i kroppen att jag tränat.
Blev sugen på att träna vattengympa också, men jag måste kolla upp vad det kostar per pass. Har inte råd att köpa något träningskort så om det ska bli något sådant får det bli engångsbetalningar. Jag vill ändå inte känna mig tvingad att träna en specifik dag och tid.

Nu har jag precis lämnat över tv-spelet till sambon. Vi spelar olika spel, så nu har jag spelat klart och han kan få dräpa sina monster med sitt eldsvärd (han spelar Dragon Age). Själv har jag gjort mig en smoothie med jordgubbar, björnbär, blåbär och lite apelsinjuice. Jag ska mysa ner mig i soffan vid min tv-spelande sambo och titta på Criminal Minds på Hjärtat.

//When I see you baby

2 kommentarer:

zandra sa...

Fan vad härligt och simma! vart lite motiverad nu! :)

Åsa sa...

Härligt! Kom igång du också, det känns grymt!