onsdag 11 augusti 2010

Håll igång i skogen

När man är hemma hos familjen är det bara att hålla i sig och vara beredd på fart och fläkt. Det tar på krafterna...

Idag har jag varit hos Syster där kompisfamiljen kom och hälsade på. Med fyra små pojkar i ett och samma hus kan man ju faktiskt ana att det blir få lugna stunder.
Idag har det badats, sprungits, skrikits, spelats på gitarren, skrattats, kastats bollar, ätits, gråtits och lekts. Allt som allt ett lyckat besök av kompisfamiljen.

Eftermiddagen spenderades i stan där jag lämnade in min mobil, fikade och lite annat smått och gott. Nu är jag trött, trött. Hoppas på en sovmorgon imorgon.

Det blir inte så mycket bilder för tillfället eftersom Ängeln har försvunnit ut i Nianforsskogarna med mammas och pappas och jag brydde mig inte i att ta med min egen eftersom jag trodde jag skulle ha tillgång till deras...

//Den går hit den går dit

Inga kommentarer: