tisdag 10 augusti 2010

Ännu ett äventyr

Idag har mor min, Ängeln min och jag varit på äventyr. Närmare bestämt ännu ett Boda Borg. Denna gång var vi till Torpshammar utanför Sundsvall. Det ligger ju ganska "nära" hemmet (15 mil enkel) så vi passade på att ha lite skoj.
Jag har ju varit på Boda Borg i Skellefteå nu några gånger (senast klarade vi alla "Quests" läs mer om det här) så det var roligt och spännande att se nya banor samtidigt som man är ganska inne i tänket.

Vi klarade inte riktigt alla Quests, men vi är ganska nöjda med resultatet 7 av 21. Vi hade grymt kul och jag rekommenderar alla att prova på ett äventyr på Boda Borg, det finns flera runt om i Sverige så hitta ditt närmaste här.

Nästa uppdrag är att övertala Fröken Storasyster och Herr "Storebror" att hänga med. Ängeln och jag bangar inte för ännu ett besök. Inte alls faktiskt. Jag tror verkligen att de också skulle tycka att det var hur kul som helst.

//Lastbilschaffis

Inga kommentarer: