onsdag 25 augusti 2010

Mot badhuset

Tentan gick...bra tror jag... Eller, första halvan kändes riktigt bra. Jag märkte att jag hade pluggat på rätt saker och jag hade flyt. Sen på andra halvan kändes det inte alls lika bra. En massa saker som jag var tvungen att gissa på (man får ju inga minuspoäng) och en hel del som jag alrdig hört talas om. Inom detta ämne (lingvistik) är det så otroligt mycket man ska kunna att det är omöjligt att få in allt huvudet. Hoppas på det bästa i alla fall.

Nu har jag tagit det lugnt en stund, ätit en lätt lunch och surfat lite. Ska snart gå iväg till badhuset. Tänkte börja simma faktiskt. Jag ska köpa fyramånaderskort idag så jag kommer igång med träningen på riktigt. Hoppas att det fungerar.




//I min rosa helikopter

EDIT: Det får bli bad lite senare. Skolbad mellan 8 och 15... Väntar nog till 15 så jag slipper trängas med skrikande skolbarn. Det ska jag göra tillräckligt mycket i mitt yrkesliv.

3 kommentarer:

syster fia sa...

Har kikat in flera ggr under dagen för att få höra hur det gick på tentan. Låter som du inte känner dig helt slagen iaf, skönt! Vi ska snart åka till farmor och farfar, bara lillskroten snusat klart i vagnen. F och jag ska på JP och köpa färg till soffan!!

Lania sa...

Jag saknar dig sötaste du.

Åsa sa...

Fia: Nej, helt slagen är jag inte, men vågar inte hoppas på för mycket. Du måste skicka bild på soffan sen när den är målad och klar.

Lania: Saknar dig också min kära.