torsdag 26 augusti 2010

Helt förtrollad!

Här kommer ett litet filmtips till er som tycker om att se fånigt förutsägbara, romantiska, roliga, glada filmer. Jag har precis sett den klart och jag kunde inte vara på bättre humör.
Filmen är Enchanted. Underbar!

Jag vet knappt var jag ska börja... Den är förtrollande mysig, den innehåller fantastisk kärlek, den är alldeles alldeles...underbar!

Tråkiga människor skulle säkert kalla den fånig, barnslig och löjlig, men jag är inte någon tråkig människa. Jag älskar när en film tar mig till en bättre plats. Jag älskar när filmen får mig att må bra. Jag älskar den här typen av film. Den rekommenderas varmt.



//How will she know that you love her?

2 kommentarer:

Lania sa...

Den såg jag en gång när jag var ledsen. Efteråt blev jag fnissig och glad igen :)

Åsa sa...

Ja, eller hur? Den är perfekt på det sättet :)