söndag 29 augusti 2010

Fika är fint

Av någon anledning blir nästan alla mina söndagar slödagar. Det känns ju inte fel, men det är ganska fascinerande att inse att det blir så utan att jag riktigt planerar det.
Dock tror jag att jag hade gått och simmat om simhallen hade varit öppen på söndagar...

Idag har jag i alla fall packat upp den sista flyttkartongen. Hittade massvis med pennor, post-its och häftklamrar och metervis med tejp. Bra att ha.
Vi fixade även ihop en fika på stan med Andreas, Anna Carin och Noel. Hoppas vi kommer införliva löftet "det här borde vi göra oftare".

Just nu spelar Johan Dragon Age för fulla muggar. Tanken var att vi skulle se en film men Lungan (Johans lilla dator) behövde vila. Kanske senare, annars är det rätt mysigt här i soffan när Johan spelar också.

Och ja, jag lyckades sova igår. Läste bok tills ögonen gick i kors, sen somnade jag fort.

//I've been waiting

Inga kommentarer: