tisdag 31 augusti 2010

Ett dopp i det blå

Jag måste hitta något att fylla alla dessa lediga dagar med...
Idag har jag inte gjort mycket. Fixat lite med jobbansökningar, diskat, plockat ur diskmaskinen, ja sådana saker. Men om mina lediga dagar ska fortsätta se ut så, så kommer jag bli tokig. Det är ju inte så att något av det där tar speciellt lång tid (förutom jobbsökandet).

Nu ska jag iväg till simhallen en sväng. Har absolut ingen lust att träna, men det är så extremt sällan jag har lust med det, så det är ingen idé att vänta tills dess. Det bästa med att simma är att jag kan bestämma själv hur länge jag ska simma. Man behöver inte träna en hel timme om man inte känner för det liksom.

Idag blir det brädåkning till simhallen i alla fall. Förra gången kollade jag ifall brädan skulle få plats i skåpet och det var lugnt, så nu blir det lite åka av.

//Och mamma haj

Inga kommentarer: