lördag 7 augusti 2010

Kalas!

Åh va underbart det har varit att vara i stan när det är Kalas!
Underbaraste bästa Joel kom ju hit för att gigga med Hoffmaestro och när Joel är i stan är Åsa glad.
Vi fick ju ganska mycket tid till att umgås till slut. Trots jobb och krångel. Även söta Lania kom upp, så vi hade en liten minireunion vi tre.
Vädret har varit kalas (tihi) och vi har haft det riktigt trevligt tillsammans. Igår innan vi skulle in på området så träffades vi ett gäng här hemma hos oss. Det var i princip det gamla Ayrenagänget och Lania och Joel.

Väl inne på området såg vi två grymma spelningar med två av mina favoritband, men mer om det ett senare inlägg. Lania, Johan och jag hade i alla fall riktigt roligt och efteråt fick vi gratis mat innan vi gick hem glada och nöjda. Så otroligt skönt att bo mitt i stan vid sådana tillfällen.

Idag har vi gått runt på stan, fikat med Mats och fixat krokar som vi ska hänga upp våra longboards på. Nu: slappa.

Grillning uppe i tornet.

Har jag nämnt att Joel är bäst? Han gav mig min nya favorittröja. Hoffmaestro!

//Me and my guitar

Inga kommentarer: