torsdag 5 augusti 2010

Den som väntar på något gott

Just nu har jag inte mycket att göra. Har dammsugit lägenheten (välbehövligt efter att vi varit på resande fot så mycket den senaste tiden) och nu väntar jag bara på att Joel ska komma. Det som väntar på något gott väntar alltid för länge...

Väntar även på headern till bloggen. Men Johan håller på och redigerar bilderna från i sommar och det är ju en hel del, så det lär dröja ett tag.

Idag fyller min mor år! Grattis kära mamma. Önskar jag kunde vara där du är nu, men vi skulle ju fira dig allihop på måndag, så det är kanske ingen panik. Fast jag skulle bra gärna vara ute på Ön just nu ändå...

Två kårlekar; smultron och Lilla Hjärtat. Dock är bilden några veckor gammal. Inga smultron vid Hjärtat nu...


//Can I play with madness?

1 kommentar:

eddy sa...

klart du ska ha små fina kort! de har jag ju lovat, och som du förtjänat dem=) kul att du gillade dem förresten, kram på dig