torsdag 26 augusti 2010

Komma igång

Nej, nu måste jag komma igång med något vettigt. Har tagit det allmänt lugnt idag. Det enda jag gjort är lunchen med sambon. Well...nu har han farit ner till Gävle och jag sitter ensam i lägenheten. Känner att jag måste göra något.

Därför har jag nu en plan.
- Plocka ur diskmaskinen
- Dammsuga
- Torka golven
- Häfta ihop jobbansökningar
- Handla bikarbonat, kuvert och frimärken
- Baka bröd

Om jag gör allt detta, så får jag pyssla. Jag är väldigt sugen på att göra ett fint kort eller något sådant, så det får bli min belöning. Måste vara inspirerad av Eddy och Syster...

Dessutom är jag less på att höra de skrikande ungarna ute på innergården. Verkar som att deras föräldrar också tröttnat på att lyssna... Dammsugaren borde dränka ljudet.

Någon som har tips på bra tjejfilmer som jag kan titta på ikväll när jag är ensam hemma?

//Say what you want

Inga kommentarer: