måndag 30 november 2009

Konstig känsla

Det känns konstigt att träffa på någon man vet har något emot en. Man vill vara vuxen och normal, men samtidigt vara elak och säga dumma saker. Tur att den vuxnare delen vinner ibland.

Det känns även konstigt att ligga i sin soffa i en sovsäck med en tom lägenhet som sällskap. Jag vet inte vad som är värst. Jag bor i min tomma tomma lägenhet och Johan bor i sin överfulla lägenhet ...

Vem vet vad som händer imorgon. Har jag otur blir inte alls dagen så som jag tänkt mig.

//Inte du

5 kommentarer:

mamma sa...

Det blev en väldigt sen kväll ser jag.
Men varför skulle den inte bli som du tänkt dej? Speciella förväntningar eller?
Kram

Åsa sa...

Glömde ta med Johans nyckel till min lägenhet. Så vill det sig illa måste jag åka till Lule fram och tillbaka idag (tar en stund när man åker buss) för att hämta den. Inte riktigt vad jag planerade göra idag...

mamma sa...

varför måste du ha den i förväg då

Åsa sa...

Jag måste ju lämna in nycklarna till Pitebo.

Sanna Längvik sa...

Det är tur att du har andra vänner som du kan vända dig till. :) Jag kommer att sakna dig här i Piteå, den lilla stund som jag har kvar av den själv!
PUSS