lördag 7 november 2009

Jag skriver rakt från hjärtat

Japp, det är precis vad jag gör. Rakt från Lilla Hjärtat.
Hon är underbar.
Det enda som är synd är att jag inte har trådlöst hemma. Just nu har jag snott nätverkskabeln från min stationära, men det är ju lite jobbigt eftersom jag då inte kan använda båda datorerna samtidigt. Nu kanske ni tycker att det inte ska behövas, men just nu är jag ju fasen då jag vill få över vissa filer från den stationära in till Hjärtat, och det är jobbigt utan nät.

Idag har vi repat Kiss. Det börjar arta sig det där. Måste bara plugga texter. Två veckor till gig och då borde jag kunna fler texter än jag gör. Dåliga dåliga mig. Plugga plugga plugga.

Appropå det så måste jag plugga nu... Inte texter, utan c-arbete. Suck.
Efter repet åkte vi ner på stan en snabbis och svängde förbi hos Max för att barnen skulle få sig lite mat.


//Youi gotta loose your mind

Inga kommentarer: