lördag 7 november 2009

Bruce

Igår när jag skulle sova insåg jag att jag ville berätta mer om konserten igår, så här är det...
Det var ju faktiskt en av dom bästa spelningarna jag varit på här på skolan. Första set var så medryckande att det jag normalt brukar tycka är tråkigt (att inte känna igen nån låt) inte gjorde nåt. Det var bara bra.
Och så mycket folk! Har aldrig sett så mycket folk på en spelning i Blackbox. Nästan 200 pers enligt Johannes. Så mycket folk vill jag ha på Kiss. Kan du fixa det Lania? Snälla?
Ja, det var grymt helt enkelt. Trots att jag såg det från sidan hela tiden.
Som sagt var det enda negativa att det var lite långt, men publiken hade ju kul och det är väl det som räknas.

Idag är det vitt vitt vitt ute. Härligt! Hoppas snön fortsätter falla. Det är ju helt underbart när det knarrar under fötterna.
Off to rep!



//We were born to run

Inga kommentarer: